Hello All,
I have done some work on the last efiction release and code a new skin and some code Blocks.
HiRes (min 1280x720 px) Skin
3 column Design and
2 column at viewstorry.php with
ToC Block
Saved Font Size for every User
Would be great if you take a look and tell me what you think.
Greetings,
Grimmbart
Hi,
no only changed the url and skin.
New URL: http://www.fanfic-archive.de
I use now a reworked Stardust Skin from Nadia.
I add Fontsize save and ToC View Sidebar at viewstory.tpl
Greetings,
Grimmbart
So, nun ist auch mein eigener Skin freigegeben.
taugt nur für Auflösungen ab 1280px aber hat nicht übermäßig viel Grafik im Gegensatz zu dem zuerst geplanten HiRes Skin.
Wer mag kann ja mal schauen und seine Meinung da lassen.
http://www.fanfic-archive.de/index.php?skin=ffa
Gruß
Grimmbart
